Genymotion “Sanal Makinesi için Oturum Açma Başarısız” Hatası

Android uygulaması geliştirirken kullanabileceğimiz emülatör yazılımı olan Genymotion kurulumunda karşılaşılan hata “Google Nexus 4 …… sanal makinesi için bir oturum açma başarısız” (E_FAIL (0X80004005) hatasını nasıl çözebiliriz.?Genymotion - Virtual Box oturum açma hatası

  • Eğer Virtual box ve Genymotion bir arada olan kurulum paketini indirip kurduysanız, öncelikle Virtual Box’ı güncelleyin.
  • BIOS ayarlarından virtualization aktif edin (Enabled) (Bilgisayardan bilgisayara farklılık gösterecektir, bazılarında VT-x yazıyor olabilir.
  • Denetim Masası / Program kaldır / Windows özellikleri aç veya kapat / Hyper – V tik atıp bilgisayarı yeniden başlatın.

Windows özellikleri Hyper-V

Yukarıdaki işlemlerden sonra hata almaya devam ediyorsanız;

  • Windows Komut İstemcisini yönetici olarak çalıştırın ve aşağıdaki kodu yazıp bilgisayarı yeniden başlatın.
dism.exe /Online /Disable-Feature:Microsoft-Hyper-V

Yorumlar

  1. Bu haricinde diğer tüm seçenekleri denemiştim, bu komutla işimi çözdüm teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  2. Bende komutu yazdım ancak Windows özellik adı tanımadı diyor win 7 kullanıyorum lütfen yardım edin bilgisayarım bios şeyini desteklemiyor PC adı Dell inspiron 1545 :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bios sanallaştırma ayarını yapmanız lazım. Bilgisayarınızın BIOS'unu güncellemeyi denediniz mi?

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

SQLite Değişken tipleri ve Komutları

Mobil Programlama - Not Hesaplama Uygulaması

Sistem Analizi ve Tasarımı Proje Sonu Bilgilendirme